[ubuntu-hu] Ubuntu képzés

Mikrofonos Androvics hangszoros at gmail.com
2010. Nov. 27., Szo, 21:34:24 GMT

Köszönöm a megkeresést
Sajnos az alapokkal nem rendelkezem, mondhatni csecsemő vagyok. Pedig
vágyok az Ubuntura
Jelenlegi elakadásom az, hogy ismeretségi körömben, és a Vodafon
1270-esével se tudom az internetes használatot a modememmel megoldani.
Van 3 db Huawei K3765, és egy 220 as modemem. Az Ubuntu 9.4-es egyiket
se ismeri fel. Winnel  mind jó
A Vodafon vonatkozóját egy ismerösöm vonalas Netről rátöltötte, de ha
a gép nem ismeri fel akkor helybenjárás
A lényeg, nem tudom igénybevennni a felkináltat. Értelmetlen is lenne,
hisszen nem használható az Ubuntu netezésre.
Üdvözlettel Androvics László