[ubuntu-hu] Podcast - Megoldasok

Gabor Zalai gabor.zalai at gmail.com
2010. Nov. 11., Cs, 12:59:53 GMT

Laikus kérdés, de egy egy olcsó, usb-s hangkártya nem oldaná meg a
problémát? Két hangrögzítő program futna, az egyik a belső hangkártya jelét
venné fel, a másik pedig az usb-s audiókártyáét, aztán csak egyesíteni kéne
a két felvételt. De lehet, erről végképp nincs fogalmam sem, hogy egy
hangrögzítő program is képes lenne rögzíteni egyszerre két különböző
bemenetet.
Persze ez az első levélben taglalt virtuális hangkártyát váltaná ki, a
mostani levélben taglalt hálózatos megoldás esetén nem működne.

ZG