[ubuntu-hu] Podcast - Megoldasok

Akos Veres veres at akos.me
2010. Nov. 11., Cs, 10:19:24 GMT

Sziasztok,

Bementem a UK LoCo csatira Freenodeon, hogy megkérdezzem, hogy Ők mégis
miképp csinálják és elég érdekes információkat kaptam:

1. Skype - Sykpe konferencia, és Skype Call Recorder használata. Mindenki
aki részt vesz a beszélgetésben felveszi saját hangját, majd ezt elküldik
egy embernek, aki az egészet egybe rakja.

PRO: Egyszerű és nem kell atomfizikusnak lenni.
CON: Nem open-source és nem mindenkinél működik a Skype 100%-osan. Rengeteg
munka az egyéni hangsávok összeillesztése.

2. VoIP - VoIP használata, és a beszélgetés a VoIP szerver központjában van
rögzítve.

PRO: Asterix VoIP használata, mely Open Source
CON: Szerver szükséges és valaki aki már allított be VoIP-ot - Tapasztalat

3. Mumble - Ez is VoIP, de aki már használt TeamSpeak-et az tudja,
hogyan működik.

Mumble is a free, open-source, cross-platform voice over IP application. Its
> primary users are gamers, and it is similar to programs such
> as TeamSpeak and Ventrilo. It uses a client–server architecture where users
> who want to talk connect to the same server.

PRO: Több platformon is használható, Open Source
CON: Beszélgetés rögzítése még nem világos.

Következő lépés lesz az előző e-mailemben leírtak tovább kutatása, illetve a
fent említett procedúrák tesztelése. Jelenkezem nemsoká.

 Best regards,
        *Ákos Veres*

http://akos.me - A little about me.
http://XTRadio.ORG - We Love Music! Do You?!

Cupid is a knavish lad,

Thus to make poor females mad.

(Puck - A Midsummer night's dream - Shakespeare)
--------- kvetkez rsz ---------

Tovbbi informcik a(z) ubuntu-hu levelezlistrl