[ubuntu-hu] Podcast

Akos Veres veres at akos.me
2010. Nov. 9., K, 15:51:26 GMT

Sziasztok,

Csak jelezni szeretnek, hogy nem felejtettem el a projektet, csak
szamitogepes gondok miatt kicsit csusztam, viszont ma mar ujbol hasznalhato
vasam lesz, igy eltudok kezdeni utannanezni a podcast dolgoknak.

Amire szuksegunk lesz:

Virtual audio device (VAD) - Ezt egy olyan eszkoz/software, amely
segitsegevel fogjuk elerni, amely Pulseaudio- vagy ALSA-n keresztul letrehoz
meg egy virtualis hangkartyat. Ez azert fontos, mert egy beszelgetest kell
rogzitenunk. A bemenet (mikrofon) Empathyn keresztul jut el a masik oldalon
levohoz, viszont ezt rogziteni is kell. A beszelgeto partnerunket is
rogzitenunk kell, igy ezt ugy tudjuk elerni, ha a mi hangunkat es az ovet
keverjuk, es ezt rogzitjuk. Egyszerre nem lehet, mert akkor vagy mi haljuk
sajat hangunkat, vagy a beszelgeto partner halja a sajatjat. Termeszetesen
ez is egy jarhato ut lenne, de egyaltalan nem kenyelmes, es nagyon sok idot
vesz igenybe mig megszokjuk.

Szoval elsodlegesen egy VAD-t fogok keresni, persze alternativakat is
keresek. Jelentkezem nemsokara az ujdonsagokkal (:

Best regards,
        *Ákos Veres*

http://akos.me - A little about me.
http://XTRadio.ORG - We Love Music! Do You?!

Cupid is a knavish lad,

Thus to make poor females mad.

(Puck - A Midsummer night's dream - Shakespeare)
--------- következő rész ---------
Egy csatolt HTML ĂĄllomĂĄny ĂĄt lett konvertĂĄlva...