[ubuntu-hu] Ubuntu-l10n-hu Global jam

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2010. Már. 6., Szo, 10:24:56 GMT

Gabor Kelemen írta:

> Remek, lassan mégis összejön a létszám? :)
>
> Van még érdeklődő? Csapattagok?

Nos, kicsit összeszedtem, hogy mivel is kellene/tudnánk foglalkozni:

- k/xubuntu slideshow: ez egy érdekes feladat, a közös megoldása remek
alkalom lenne a stílus (és a bullshitgenerátor) finomítására
- ubuntu doksi, ha addig még nem készül el, egyelőre a Szoftverközpont
kézikönyve várható, hogy addig még bekerül mint nagyobb falat
- Csomagleírások: legalább Szoftverközpont main tárolós csomagjai, meg a
universesekből a népszerűbb csomagok
- Grafikus felület fordításai, ha addig nem készülnénk el.

Nem kell megijedni, ezek annyira nem nagy falatok, és nem is az lenne a
cél hogy minél többel kész legyünk, hanem a személyes találkozás, és a
jó hangulat :).

Ezek után ki szeretne _még_ személyesen részt venni a Lucid
honosításának tökéletesítésében?

üdv
kg