[ubuntu-hu] fórum hardver hiba bejelentési ötlet

Szenográdi Norbert sevoir at sevoir.hu
2010. Már. 5., P, 11:54:27 GMT

Sziasztok!

A minap olvastam Gorkhaan idevágó blogját:
http://ubuntu.hu/node/16751

Amire csináltam egy egyszerű szrkiptet ami összegyűjt néhány adatot az
adott konfigurációról, úgy mint:
- lsb_release -a kimenet
- lspci kimenet
- lsusb kimenet
- telepített csomagok listája [dpkg-query -W] verziószámmal
- dmesg | tail kimenet hozzáadva 0.0.3 -as verziótól

Blogbejegyzés: http://ubuntu.hu/node/16754

Kérdés ezzel kapcsolatban, hogy lehetne-e az új fórumtéma beküldésnél, a
hardverek szekciójában
egy szrkipt által feltöltött http://pastebin.ubuntu.com link mezőt
beiktatni.
Vagy csak egy egyszerű utalást, linket, hogy ajánlott a következő
információk beküldése [lsb_release -a, lsusb, lspci ..]
amit ezzel a szrkipttel könnyen megtehet bárki.
Ezzel megspórolnánk sok felesleges kérdést az adott fórumon belül.

Ăśdv.:Sevoir