[ubuntu-hu] Hegyalja Fesztivál

FIDRICH Robert fidusz at zpok.hu
2010. Jún. 9., Sze, 07:45:43 BST

Sziasztok!

> Úgy tűnik barátaimmal megyünk a Hegyalja Fesztiválra. Ha lesz Ubuntuzás
> ismét arrafelé, szívesen tartok előadást, vagy teszem amire szükség van.
> Mi az álláspont ezzel kapcsolatban, vannak már valamilyen tervek?

En szeretnek ott lenni, de iden nincs palyazat, hanem meghivasos alapu a
reszvetel a civil udvarban. A multkor mar kerdeztem, hogy mehetunk-e, de
nem kaptam visszajelzest :(
Most ujra megkerdezem az ismeroseimtol.

Viszont Kapolcsra mindenkeppen mehetunk. Csak sorsatrat kellene
szerezni - de lehet, hogy megprobalom kideriteni, hogy az MTVSZ-nek
lesz-e satra, es akkor oda beferne talan az ubuntu csapat is...

Es ki kell deriteni, hogy kinel van a ket eve keszitett ubuntu molino...

--
Fidusz (FIDRICH Robert)
drotlevel:fidusz at zpok.hu
#jabber/gtalk: fidusz at jabber.hu