[ubuntu-hu] Global jam

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2010. Feb. 26., P, 20:07:24 GMT

Sziasztok

Talán tudjátok, hogy március utolsó hétvégéjén (27-28) egy Global Jam
nevű globális eseményre kerül sor, amelyen jó lenne, ha a magyar csapat
is részt venne. Egyelőre az a terv, hogy élő esemény lesz, praktikusan
fordítóhétvége rendszerben, amelyen - meglepetés! - Ubuntut fogunk
fordítani :). Hogy pontosan mit, azt majd meglátjuk, én doksira és
csomagleírásra tippelek ami kellhet. Fizikailag még nem tudom hol lenne,
alapvetően valahol pesten. Az a kérdésem, hogy kinek lenne kedve eljönni
egy ilyen eseményre? Napközben vidám fordítás, szombat este sörözés!

üdv
kg