[ubuntu-hu] FSF.hu konferencia és kiállítás

Rábai Viktor ubuntus88 at gmail.com
2009. Okt. 26., H, 09:06:18 GMT

László Torma írta:
> Sziasztok!
>
> Lassan aktuális lesz az FSF.hu konferencia szervezése: október 31-én,
> szombaton lesz az esemény. Korábban többen is említették, hogy fel
> tudnak ajánlani néhány Karmic Koala CD-t, hogy azt tudjuk osztogatni
> az eseményen. Úgy számoltunk, hogy 40 darab nagy valószínűséggel
> elegendő lesz, így jó lenne, ha összesen ennyit össze tudnánk dobni.
> Ha mondjuk 4 ember hoz 10-10 CD-t, akkor az meg is van. Aki fel tud
> ajánlani lemezeket, az kérem, jelezze itt a levelezőlistán. A
> biztonság kedvéért esetleg ha valaki el tud hozni egy adag írható
> [...]
Üdv!

Felírhatsz toros!
Megyek standolni, ha kellek, van kd 12 írható cd-m erre a célra, és
viszem a lapost is, de ha lehet akkor nyúzatni nem raknám ki, viszont ha
akartok diát vetíteni, akkor arra odaadom. De azért a népi gyilkolásra
féltem a lapost. Viszont ha valaki hoz egy legalább 350w-os tápot, meg
egy monitort, akkor van egy kissé kibelezett gépem, amit aztán lehet
gyilkolni. Ja meg egér és billentyűzet is kell hozzá :)
Van itthon néhány matricám, azt is elviszem, hátha valakinek kellenek.

Ha kell ég valami, akkor írjj!

Rábai Viktor (current88)