[ubuntu-hu] Karmic közösségi dokumentáció

László Torma tormail at gmail.com
2009. Okt. 25., V, 13:47:33 GMT

2009/10/23 blaselinux <blaselinux at gmail.com>:
> Igazából én végigolvastam az összes doksit, amit erről az oldalról el lehet
> érni: http://sugo.ubuntu.hu/community-doc/karmic/index.html , azonban nem
> találtam több elírást, sem egyéb hibákat. Igyekeztem végig kattintani a
> linkeket is... Bevallom az átfedéseket jelenleg még nem néztem ;)

Köszi!

Én még pár hiányosságot felfedeztem, azokat menet közben javítgattam,
de most már egész szépen haladunk. Viszont a Wubi telepítése doksit jó
lenne, ha valaki át tudná nézni, akinek van Windows otthon, és ha
esetleg van valami változás ezen a téren, akkor azt jelezné (mondjuk
akár itt a levlistán).

http://sugo.ubuntu.hu/community-doc/jaunty/main/install/install-wubi.html

Köszönöm!

toros