[ubuntu-hu] Két fontos dolog

Rábai Viktor ubuntus88 at gmail.com
2009. Okt. 25., V, 08:19:10 GMT

blaselinux írta:
> Szia!
>
> Én is láttam ezt a leírást, már elkezdtem lefordítani, szóval az első
> 3 menüpont a tartalom jegyzékben már kész. ;) Majd folytatom, de nem
> tudom mikorra készülök el vele, szóval ha nem annyira fontos, akkor
> idővel valószínűleg kikerül, ha más nem a felhasználók által beküldött
> doksikba.
Ha lehet akkor rst-ben kellene, mert akkor simán kikerülhetne a
sugo.ubuntu.hu-ra. Amit elegánsabb linkelni. Szerintem. De ha simán
formázatlan szövegként eljuttatod hozzám, vagy a doksi team bármely
tagjához, a közösségi levelezőre, vagy bárhova, akkor azt rst-be tenni,
a fordításhoz képest nem meló. Ha lesz idől beszállok a fordítgatásba,
és majd jelzem mik azok amikkel elkészültem.