[ubuntu-hu] Két fontos dolog

blaselinux blaselinux at gmail.com
2009. Okt. 25., V, 08:06:46 GMT

Szia!

Én is láttam ezt a leírást, már elkezdtem lefordítani, szóval az első 3
menüpont a tartalom jegyzékben már kész. ;) Majd folytatom, de nem tudom
mikorra készülök el vele, szóval ha nem annyira fontos, akkor idővel
valószínűleg kikerül, ha más nem a felhasználók által beküldött doksikba.
________
http://linuxegyszeruen.homelinux.org

http://blaselinux.hogyan.org