[ubuntu-hu] Karmic közösségi dokumentáció

blaselinux blaselinux at gmail.com
2009. Okt. 23., P, 09:44:01 BST

Sziasztok!

Olvastam ezt a hozzászólásod toros:
http://ubuntu.hu/node/13476#comment-148720

Igazából én végigolvastam az összes doksit, amit erről az oldalról el lehet
érni: http://sugo.ubuntu.hu/community-doc/karmic/index.html , azonban nem
találtam több elírást, sem egyéb hibákat. Igyekeztem végig kattintani a
linkeket is... Bevallom az átfedéseket jelenleg még nem néztem ;)

________
http://linuxegyszeruen.homelinux.org

http://blaselinux.hogyan.org