[ubuntu-hu] Részvétel a Szabad Szoftver Konferencia és Kiállításon

László Torma tormail at gmail.com
2009. Okt. 13., K, 22:46:50 BST

2009/10/13 Crystal <contact.crystal88 at gmail.com>:
> ja értem. Akkor viszont a cd-ken alapból nem érdemes parázni mer ennek a
> közönségnek nem annyira kell (ha ki akarja próbálni úgyis szerez magának).
> Viszont Toros könyvéből inkább lenne értelme vinni pár példányt (ha
> megoldható)

Igen, szerintem sincs szükség sok CD-re. Egy pár darab legyen, hogy ha
valaki szeretne elvinni egy Karmic Live CD-t, akkor tudjon (azért nem
mindenki használ még Ubuntut, pláne nem két nappal a release után a
legfrissebb kiadást), de nem kell túldimenzionálni a problémát. Könyv
már szerintem nem nagyon van, de majd körülnézek, hátha találok még
valahol... Én egyébként vinnék valami ehetőt is (egyesével csomagolt
csokibonbont, vagy ilyesmit), mert a közös majszolás összehozza az
embereket... :)

toros