[ubuntu-hu] Részvétel a Szabad Szoftver Konferencia és Kiállításon

Mátó Péter mato.peter at andrews.hu
2009. Okt. 13., K, 20:56:44 BST

Crystal írta:
> nem azért de ott kell nekünk egyáltalán menni egy ilyen rendezvényre?
> Szerintem aki valemennyire is benne van a magyar szabad
> szoftver-közösségben az pontosan tudja hogy mi az az ubuntu.

Nem azért hívtuk meg a konferenciára az Ubuntu közösséget, hogy mutassa
meg az érdeklődőknek, hogy mi az az Ubuntu. Ez nyilván okafogyott, hisz
mindenki tudja mi az :D
Azért hívtunk meg titeket, hogy mutassátok meg, hogy kik állnak
Magyarországon az Ubuntu mögött. Hogy személyesen is meg lehessen
tekinteni az Ubuntu népét. Én remélem, hogy ki tudtok jönni. Az is elég,
hogy ha a szünetekben ott lesz az asztalnál a csapat, vagy egy része.

üdv
	atya
	konf szervező