[ubuntu-hu] Rszvtel a Szabad Szoftver Konferencia s Killtson

Kálmán „KAMI” Szalai kami911 at gmail.com
2009. Okt. 13., K, 20:48:08 BST

Sziasztok,
Én szívesen tartom a Frontot az Ubuntu standjánál is, mert kiderült,
hogy lesz asztal az OpenOffice.org-hoz is és a Mozillához is. Lehet
mindnél számítanak rám. Szóval ne legyetek egymástól túl messze. Az
ötlet nem rossz hogy legyen Ubuntu asztal is. CD-t szerintem lehetne
esetleg Szolvákiából is rendelni, elvégre nem számlázzuk tovább, így nem
tudom kell-e rá matrica. Vagy egyáltalán mekkora mennyiségben lenne.
Eszetleg jó lenne 1-2 gépen demózni a Karamic Koalát is. Ezt hogy
tudnánk megoldani? Lehetne vinni a régebbi CD-ből is ha van, esetleg
beletenin valami útmutatót, ismertetőt. Ilyet már írtam, ha érdekel
előbányászom a gépemről.
A Mozilla standon lesz mindenféle jóság (kitűző, nyakpánt, ilyenek)
hasonlót nem tudunk produkálni az Ubuntuhoz? Vagy tollakat csináltatni?
vagy valami hasonló aprósággal meglepni a nagyérdeműt? Esetleg jó lenne
szólni a szervezőknek, hogy mindenkit várunk a release partyra. Ezt a
standon is hirdetni lehetne, meg a regisztrációnál is. Készülhetne egy
ilyen papír a látogatói csomagba.

KAMI

--

Best regards,

KAMI

Kálmán „KAMI” Szalai | 神 | kami911 [at] gmail [dot] com

My projects: http://ooop.sf.net/ | http://hun.sf.net/

Blog (Hun): http://bit.ly/10ucTR | Donate: http://bit.ly/eYZO6

Follow me: http://bit.ly/gJuJZ | http://bit.ly/kDocB