[ubuntu-hu] Mi az Ubuntu? - Feature Tour magyarul

Istvn Mikls Antal djdarkmanx at gmail.com
2009. Okt. 10., Szo, 21:06:56 BST

Szerintem meg kellene egy mesterseges korlat, pl max 1 lap, mert maskulomben
mar nem ficsor tour hanem felhasznaloi kezikonyv. :)
Es szerintem hanyagolni kellene az olyan kifejezeseket amiket nem ert az
atlagos ember, pl "nyilt forraskodu" helyett "kozosseg altal fejlesztett"-et
vagy valami hasonlot kellene hasznalni, mert maskulomben el kell magyarazni
azt is hogy mi az hogy forraskod.

Lenyegileg szerintem azt kell elkepzelni hogy valaki, aki nem ert a
szamitogephez, ertsd hogy meg egy office-t se tudna windows ala
feltelepiteni, megkerdi, hogy mi az amit hasznalsz a gepeden? es miert
hasznalod azt a Windows helyett?

Lehetseges valaszok:
- egy operacios rendszer( mint a Windows), amit nem egy multi ceg tulajdona

- biztonsagos, nem kell hasznaljak antivirust, es nem kell rettegjek hogy
mikor fertozi meg a gepemet egy virus
- ingyenes, nem kell allandoan licensz dijjakat fizetni erte
- nem egy valalat tulajdona es raadasul be is lehet kapcsolodni a
fejlesztesebe
- stabil es megbizhato