[ubuntu-hu] Részvétel a Szabad Szoftver Konferencia és Kiállításon

Rábai Viktor ubuntus88 at gmail.com
2009. Okt. 10., Szo, 12:26:22 BST

László Torma írta:

> Ez remek kérdés... :)
> Én azt javaslom, hogy osszuk be egymás között a dolgot, hogy lehetőleg
> emiatt senkinek ne kelljen 1-2 előadásnál többet kihagynia. Ki
> vállalkozna erre a feladatra?
>
> toros

Hali!

Hú... Na végre gép elé jutottam :)

Olvasgatam ki mit írt, Fel tudok ajánlani 2-3 óra standolást, meg viszem
a laptop-ot, lehet róla vetíteni, nyúzni nem hagyom hozzá nem értőknek,
de egy slideshow még simán elmegy. A gépben vagy egy duplarétegy
lightscribe képes dvd író, tehát megintcsak nincs akadály, ezt is lehet
használni. Viszont ha ezekre a plusz képességekre szükség van, akkor
szóljatok előtte, hogy a megfelelő szoftvereket beszerezzem. Valszem
megyek át cd-t dvd-t vanni szlovákiába, mivel a határ melett lakom,
szerintem egy ubuntu-s póló fejében meg tudunk alkudni 25 tdk, illetve
maxel cd-vel megírással együtt ;) .

A rendezvényen mindenképp ott leszek végig, ha kellek, majd ott adok egy
telefonszámot. Írjatok vissza ha szükség van rám.

Rábai Viktor (current88)

u.i.: Atyának is jeleztem hogy tudnék nekik segíteni, de nem írt vissza
hogy kellek-e, és mivel kb egy hónapja nem ír vissza gondolom nem
kellek. Mármint s kiállítás lebonyolításának segéde-ként, mint az ubuntu
konferencián.