[ubuntu-hu] Részvétel a Szabad Szoftver Konferencia és Kiállításon

László Torma tormail at gmail.com
2009. Okt. 10., Szo, 11:39:29 BST

2009/10/10 After Modern <aftermodern at gmail.com>:
> Bár a házilag írt CD nagyon szépen bemutatja azt, hogy igen a linux
> ingyenes, de azért kicsit bután fest. Nekem nincs ilyenem, de ha
> valakinek van LightScribe-os CD írója, esetleg azzal szépíthetnénk
> valamelyest a dolgon.
> Csak egy ötlet...
>
> aftermodern

Ez igaz, de azért szerencsére ez egy szabad szoftver konferencia, így
az ide látogatók valószínűleg nem itt fognak hallani először a szabad
szoftverekről, illetve az Ubunturól. Szóval az is elég, ha csak egy
pár írott Live CD-t el tudunk vinni, hogy aki esetleg nem Ubuntut
használ, az is kényelmesen ki tudja próbálni otthon az új kiadást (ne
kelljen letöltenie, CD-re írnia, stb.). Persze jobb lenne a szép,
eredeti CD, de sokan azt meg csak azért vitték, hogy legyen a
gyüjteményben (ami egyébként nem feltétlenül baj), így pedig legalább
tényleg csak az visz majd, aki nagy valószínűséggel használni is
fogja. Szóval én nem érezném igazán problémának, ha csak egyszerűen
szimpla írott CD-ket vinnénk.

toros