[ubuntu-hu] Mi az Ubuntu? - Feature Tour magyarul

MÁTÉ Gergely fsf at sportember.eu
2009. Okt. 8., Cs, 21:51:28 BST

Gabor Kelemen írta:

> https://wiki.ubuntu.com/HungarianTeam/IRCMeetings#2009.%20augusztus

Nekem "nincs megfelelő jogosultságom a lap megtekintéséhez" - mármint a
belinkelt első-második-harmadik stb. oldalakhoz. Hogyan lehet olyanom?

> Abban maradtunk, hogy mivel az amerikai marketingbullshit magyar
> fordítása úgy néz ki, mint tehénen a gatya, így akkor lesz ilyenünk, ha
> valaki 0-ról megírja magyarul, magyar célközönségnek, az eredeti
> fordulatokat nem másolva.
Így jár az ember, ha nem tud részt venni egy IRC-találkozón... De akkor
mondom itt: szerintem az ubuntu.com-os Feature Tourban a fícsöröket
összefoglaló első oldal minőségi, de a mögötte levők, amik a fícsöröket
kibontják, azok elég gagyik. Én arra gondoltam (nem látván az
IRC-logokat), hogy egy tényleg profi fordítóval lefordíttatom az
összefoglaló oldalt, meg azt, ami az openoffice-ról szól, és aztán
"lektorálom", azaz a szakmai dolgokat átnézem. A tényleg profi fordítón
azt értem, hogy tényleg profi ;-). Kb. ezzel tudnék én hozzájárulni a
dologhoz.

Így is elvetendőnek látjátok?

Gergely

--