[ubuntu-hu] Ubuntu CD osztogatás

László Torma tormail at gmail.com
2009. Nov. 12., Cs, 09:58:38 GMT

2009/11/11 Rábai Viktor <ubuntus88 at gmail.com>:
> Fidusz első ötlete a cd-release party nagyon tetszik, szerintem tán meg
> lehetne tartani nov26-27.-én Ahogy nektek jó. És akkor mindenki eljöhet
> akinek kell cd, és van ideje, plusz egy újabb alkalom a közös sörözésre.

Szia!

Nekem is tetszik az ötlet! Az időponttal kapcsolatban majd még
egyeztetni kell, lehet, hogy december elejére csúszik majd (hasonló
decemberi sörözés volt tavaly, Ubuntu Karácsony néven), de én a magam
részéről támogatom a dolgot. A helyszín valószínűleg ezúttal is a
Billy Rotten lesz, a Szonáta után nem szívesen kísérleteznék új
hellyel...

toros