[ubuntu-hu] Ubuntu CD osztogatás

Rábai Viktor ubuntus88 at gmail.com
2009. Nov. 11., Sze, 17:22:25 GMT

> Sziasztok!

> 1) Csinalunk egy CD-release partit vmelyik este
>
> 2) En bevallalhatom az elosztokozpont szerepet, ha nem az lesz, hogy egy
> nap 60 ember csorog be hozzank. A Klinikaknal van a munkahelyem, ha
> irc-n, jabber/gtalkon, telefonon egyeztetunk, akkor bevallalhatom.
> Raadasul, az is elofordulhat, hogy beesik par olyan ember, akinek Ubuntu
> pulcsi is kell (sajna a konferenciara nem tudtam elmenni :(
> http://ubuntu.hu/node/7429
>
> 3) Esetleg csinalhatunk elosztott terjeszto halozatot is, es akkor csak
> a CD-k egy reszet kellene nekem bevallalni.

Fidusz első ötlete a cd-release party nagyon tetszik, szerintem tán meg
lehetne tartani nov26-27.-én Ahogy nektek jó. És akkor mindenki eljöhet
akinek kell cd, és van ideje, plusz egy újabb alkalom a közös sörözésre.

Akinek meg ez az elfoglaltságaiból adódóan nem tud eljönni annak meg
marad az hogy valakihez odamennek pesten... Én a Forgách utcánál vagyok
suliban, vagis 3as metró. Könnyen megközelíthető, de előzetes
megbeszélés alapján be tudok menni a városba délután...

Ja és vállalhatok annyit, hogy egy pár emberrel felveszem a kapcsolatot.
Akinek monnyuk nem jut cd.