[ubuntu-hu] Ubuntu CD osztogatás

László Torma tormail at gmail.com
2009. Nov. 11., Sze, 13:55:46 GMT

Sziasztok!

Valószínűleg olvastátok már a hírt az ubuntu.hu oldalon, hogy
segítséget kértünk az Ubuntu CD-k terjesztésében:
http://ubuntu.hu/node/14068

Nost, úgy tűnik, hogy az előzetes várakozásainkkal ellentétben nem pár
ember jelentkezett viszonylag nagy számú CD terjesztésére, hanem sokan
kértek néhány darab CD-t: ha jól számoltam, eddig körülbelül harmincan
jelentkeztek, és még 5 nap van a határidő lejártáig. Ez ugyan nem
feltétlenül rosszabb így, a probléma viszont az, hogy nekem elég
szűkös a szabadidőm, így kizárt dolog, hogy ennyi emberrel tudnék
találkozót egyeztetni. Ezért mindenképpen ki kell valamit találnunk a
helyzet megoldására. Talán a legjobb megoldás talán az lenne, ha egy
elosztóközpontot hoznánk létre, ahova egész nap lehetne menni a
CD-kért. Vagyis olyan emberre lenne szükség, aki vagy otthon van
napközben, vagy olyan munkahelyen dolgozik, ahol nem okoz problémát,
ha folyamatosan érkeznek az emberek lemezekért. Ennek az
elosztóközpontnak mindenképpen valahol Budapest belvárosában, jól
megközelíthető helyen kellene lennie, hiszen Magyarország közlekedési
struktúrájából adódik, hogy ez az, ami viszonylag könnnyen elérhető
mindenhonnan. Ha valaki esetleg úgy érzi, hogy tud ebben segíteni,
akkor kérem, jelezze...

Természetesen más javaslatra is nyitott vagyok, és örömmel fogadok
minden építő jellegű hozzászólást, véleményt.

Üdv,
Torma László (toros)
Ubuntu tag