[ubuntu-hu] Üdvözlet

szota szota29 at gmail.com
2009. Már. 29., V, 09:44:35 BST

üdv a fedélzeten,

Mielött még elmondják neked, hogy ez nem help lista, hanem a közösség
életét szervező
a kérdés: melyik flash playert használod? Javasolt a legutolsó (Flash10)
letöltése és telepítése
ha máshonnan nem is hát innen:
http://fpdownload.macromedia.com/get/flashplayer/current/install_flash_player_10_linux.deb