[ubuntu-hu] ubuntu.hu tartalom bővítési lehetőségek

Antal Istvan Miklos djdarkmanx at gmail.com
2009. Jún. 25., Cs, 23:16:14 BST

Sziasztok,

az elmult ubuntu portál meg egyébb dolgok elgondolkodtattak azon, hogy
végülis, hol lehet Ubuntu felhasználókat segítő anyagokat beküldeni az
ubuntu.hu oldalon illetve hol lehet azokhoz hozzáférni. Természetesen
olyasmit kerestem, ahol kategorizálva lehet megkapni az információt, de
sajnos nem igazán kaptam ilyet, ott voltak a beküldött hogyanok, blog,
planet illetve fĂłrum, de egyik sem az amire gondoltam, vagyis nem
nyílvánvaló egy témában kívülálló embernek, hogy melyiket hogy lehet
használni. Elsősorban az oldal aminisztratív tagjait szeretném kérdezni mi a
véleményük erről? De természetesen mindenki más is leírhatja hogy erről a
felvetett problémáról mi a véleménye, hangsúlyozom, hogy próbáltam egy
egyszerü felhasználó szemével nézni a dolgokat.