[ubuntu-hu] Kubuntu dokumentációk készítése

Orvos András ndrew at ubuntu.hu
2009. Jún. 21., V, 12:51:51 BST

Esetleg írhatnál a wineseket legjobban izgató dologról:
hogy lehet játékokat Ubuntura tenni, illetve a rendszert hozzájuk
optimalizálni.
Pl. most felraktam a Morrowindet, elindult, messze gyorsabban települt,
mint a Winen, a hajón még szépen futott, de utána meghalt.

Biztos lenne rá vevő. Igaz, ehhez virtuális gép nem jó, a KDE meg
bezavarhatja a népet...