[ubuntu-hu] Firefox 3.5 release party

MÁTÉ Gergely fsf at sportember.eu
2009. Jún. 20., Szo, 21:10:33 BST

Kálmán KAMI Szalai írta:
> Sziasztok!
>
> Arra gondoltam, hogy a Firefox 3.5 megjelenése alkamából csinálhatnánk
> egy release partyt.
> A képlet egyszerű, esetleg egy rövid prezi 10-20 perc a Firefox
> újdonságairól, utána sörözés.

Ez alapvetően jó 5let.
Probléma talán csak ott van, hogy mire az Ubuntu felhasználók többnyire
- gondolom én - elkényelmesedett/megfontolt
"hivatalos-tároló"-használók, és ott meg ki tudja, mikor lesz Firefox 3.5...
És akkor mikor legyen a release party: amikor a Mozilla oldalán jelenik
meg a róka, vagy amikor a disztribúcióban?

[Esetleg kiegészíthetnénk a programot így: prezi, sörözés, rókázás. Bocs
:-).]

M.G.