[ubuntu-hu] Ubuntu Portál és Ubuntu.hu

Ory Mate orymate at ubuntu.com
2009. Jún. 16., K, 07:35:36 BST

> Az én hozzászólásom nem ment ki?

De, mint ahogy az archívumban is látszik.

> Mi történik, ha nincs Ubuntu.hu? Mondjuk behal a szerver, vagy csak
> karbantartás van, és sürgős válasz kéne. IRC, vagy imádkozol, hogy a
> Google cache-ben megvan a válasz. Ha nincs, copacs. De ha van a Portál,
> akkor ott is utána tudsz nézni.

Ezért kár lenne két helyen írni ugyanarról, ugyanis ezt a szerepet egy
statikus tükör is ellátná.

Az eredeti felvetéshez pedig: nem látom indokoltnak a hivatkozást.

Az oldalon leírtak szerint az oldal célja

 * közösségi támogatás
   - ezt az ubuntu.hu is nyújtja fórumon és levelezőlistán, az eddigi
     tapasztalatok szerint egész jól. (ahogy most megnéztem, Tamás a
     fórumon sem vitte túlzásba eddig a hasznos segítést.) ha egy konkrét
     kérdésre már van ott válasz, a webes keresők úgyis megtalálják, és
     senki sem fog több ajánlott portált kézzel átnézni, hogy megtalálja a
     választ. azt pedig nyilván nem ajánlhatjuk, hogy helyettünk egy másik
     oldalon tegye fel a felhasználó kérdését.

 * mindent a kezdők számára leírni
   - ez a célja a sugo.ubuntu.hu-nak is; az ezt gondozó csapatba bárki
     jelentkezhet, és jelenleg is megfelelő minőségű leírások vannak
     itt. (ellentétben a jelenleg az ubuntu portálon található kevés, de
     szakszerűtlen írással)

--
Máté