[ubuntu-hu] Ubuntu Portál és Ubuntu.hu

Orvos András dcndrew at gmail.com
2009. Jún. 16., K, 07:06:20 BST

Nem konkrétan az egész Ubuntu.hu másolatára kell itt gondolni, hanem ha
innen kigyűjtik a leírásokat, esetleg a hsz-ekből a megoldásokat, és
publikálják, akkor már jók vagyunk.
Mert nem mindegy, hogy 3549 és fél GRUB-bal kezdődő blog és
fórumbejegyzés között, vagy 2 között kell megkeresned a megoldást.
Ha ők csinálnak valami jót, értelem szerűen, akkor az hozzánk is
átjöhet, és viszont.

Ha csak egy hely van, az mindig sérülékenyebb. A fő lap úgyis az
Ubuntu.hu marad, úgyis ide fognak jönni az emberek először, mert ez a
hivatalos. De egy portál fenntartása nem egyszerű dolog. Ha meglesz a
kitartásuk, akkor jó dolog sülhet ki belőle.

Én eleve megoldás párti vagyok, ami annyit tesz, hogy ne azon
gondolkodj, egy adott dolog, miért rossz, sokkal inkább azon, hogy mire
lehet jó, és hogyan lehet a hátrányait kinullázni, vagy ártalmatlanná
tenni.
Pl: Ha a Portál kézi készítésű leírásokat tartalmaz, akkor benne van a
lehetőség, hogy sok benne a hiba. Megoldani a dolgot úgy lehet, ha az
Ubuntu.hu leírásaiból szedik inkább a dolgokat, illetve odaírják jó nagy
betűkkel, hogy a hiba lehetséges, csak saját felelősségre. Stb.

Egy problémára megoldás kell, nem a probléma hangsúlyozása.