[ubuntu-hu] Ubuntu Portál és Ubuntu.hu

Orvos András ndrew at ubuntu.hu
2009. Jún. 16., K, 04:59:07 BST

Az én hozzászólásom nem ment ki? Vagy csak senki sem reagált rá? Vagy mi
a fene van?!
Most megpróbálom ubuntu.hu-s címmel.
Nah. Részemről semmi akadálya a Portálnak.
El is mondom, miért.
Mi történik, ha nincs Ubuntu.hu? Mondjuk behal a szerver, vagy csak
karbantartás van, és sürgős válasz kéne. IRC, vagy imádkozol, hogy a
Google cache-ben megvan a válasz. Ha nincs, copacs. De ha van a Portál,
akkor ott is utána tudsz nézni.

Én támogatom az ötletet, csak az Ubuntu.hu-n eddig nem vettem észre
reklám-felületet. :)