[ubuntu-hu] Ubuntu Portál és Ubuntu.hu

Nemeth Gyorgy friczy at freemail.hu
2009. Jún. 15., H, 19:14:11 BST

Ismerkedo.Net Chat admin írta:
> Elfelejtettem hozzáírni, hogy kíméljenek meg az elszomorító vélemények. :)
>
> Rossz véleménye lehet mindenkinek, de azt tartsák meg maguknak.

Ez szép. De ugye nem te szeretnéd meghatározni, hogy egy levelezőlistán
- akár az általad felvetett témában is - milyen véleményű hozzászólások
jelenjenek meg?

A nyitó hozzászólásban azt vetetted fel, hogy itt _vitassuk meg_ a
kérdést. A megvitatáshoz bizony hozzátartozik a negatív vélemény is.
Enélkül nem megvitatás, hanem reklám a neve, viszont ez a lista nem
reklámra való.

--
--- Friczy ---
'Death is not a bug, it's a feature'