[ubuntu-hu] Ubuntu Portál és Ubuntu.hu

FIDRICH Robert fidusz at zpok.hu
2009. Jún. 15., H, 16:52:17 BST

Sziasztok!

> Megnéztem mind a kettő oldalt, hogy összehasonlítsam.
> A tied szebb, a már meglévő bejáratott oldal tartalmasabb! Én
> a tartalmat választom, de egyből utána megjelenést is!
> Véleményem szerint, ezt az energiát, amit az oldaladba fektettél,
> a meglévő fejlesztésébe is tehetted volna. Szerintem nem
> utasítottak volna el. Meglátásom szerint, a két oldal ugyanarról

Bocs, de az ubuntu.hu oldalnal nem csupan a szepseg volt szempont a
keszitesnel, hanem a biztonsag is. Errol annakidejen Toros meselt is -
ha mashol nem, az irc talalkozon legutobb. Ezert is van, hogy a
regebbinel egyszerubb, kevesbe pofas -- viszont konnyebben
karbantarthato -- oldal szuletett.

Ami pedig ifju titanunk uj ubuntu portaljat illeti, teljesen egyetertek
Atyaval es a tobbiekkel, hogy eloszor varjuk meg, mig az alkoto
bizonyitja, hogy itt nem egy tiz perces fellangolasrol - ill. a mostani
oldalt mukodteto csapattal szembeni sertodesrol - van szo...

Mindenesetre, nekem szemely szerint nem nagyon tetszik az stilus, ahogy
a blogon ill. itt az oldalon probalt nyomulni az alkoto, de biztosan
azert van, mert en "habsburg" vagyok...

udv:

--
Fidusz (FIDRICH Robert)
drotlevel:fidusz at zpok.hu
#jabber/gtalk: fidusz at jabber.hu
#skype: fidusz
tel: (+36-1)216-7297

Ajánlja adója 1%-t a természet védelmére!
Magyar Természetvédők Szövetsége
Adószám: 19014654-2-43.
Segítségét előre is köszönjük!