[ubuntu-hu] Ubuntu Portál és Ubuntu.hu

Antal Istvan Miklos djdarkmanx at gmail.com
2009. Jún. 15., H, 14:16:04 BST

Ezt szerintem rosz helyen próbálod érvényesíteni, mert én nem tudok ilyen
szabályzatról a levelezési listán, de javítson ki egy moderátor ha tévedek.

De természetesen amíg nem javít ki senki élek a szólásszabadság jogával és
konstruktĂ­van leĂ­rom, hogy mi zavarta a szememet a leveleidben.

Veszem ezt az egy sort alapul, mert úgy érzem ez az egész mondanivalódat
jellemzi:

"Segítsetek, hogy minnél gyorsabban haladjunk, segítsetek, hogy minnél
gyorsabban terjedjen az ubuntu. Segítsünk egymásnak, a Linuxért, az
Ubuntuért."

Kik az a mik? ("Segítsetek, hogy minnél gyorsabban haladjunk")
Feltételezem hogy a te honlapod van így definiálva, úgyhogy aszerint is
fogok hĂ­vatkozni.

"Segítsünk egymásnak, a Linuxért, az Ubuntuért." = For great justice!(aki
ismeri tudja mire Ă©rtem)
Poént férretéve értelmezem ezt a mondantot:

Segítsünk neked, a Linux kernel és az Ubuntu érdekében.

Férretéve megint amit eddig mondtam elfogadom, hogy ha segítek neked, akkor
segíthetek más Ubuntu felhasználónak, de ha az ubuntu.hu-nak segítek, akkor
is segítek Ubuntu felhasználóknak.

Tehát már van egy Ubuntusoknak segítő honlap, jösz te csinálsz egy másikat
és kéred hogy az eredeti reklámozzon és segítsen tégedet, mégis miért tenné?
Tedd fel ezt a kérdést magadnak és ha megkapod a választ rá akkor szép jővő
állhat a honlapod előtt.

Szerintem egy nagy online közösség sokkal versenyképesebb mint több kicsi.

Természetes hogy az ubuntu.hu-nak mint minden más ember alkotta dolognak
vannak hibái és hiányosságai, szerintem azon is lehet segíteni, bíztos be
lehet kapcsolódni abba a fejlesztésbe is.

Persze hogy ha te tudsz csinálni jobbat akkor sok síkert kívánok és
szerintem ha tényleg valami újjat hozol, akkor az ubuntu.hu támogatni fog
magától.

Ami a lényeg, amikor rólad van szó, ne hivatkozz másra csak magadra pl így:
"Segítsünk a honlapomat bővíteni Ubuntu felhasznlálókat segítő tartalommal.
Aminek az a célja hogy segítse az Ubuntu felhasználókat x,y,z featurrel."

Ha így mondtad volna már lehet 1 user+5-6 erdeti anyaggal több lenne. :)

Öszintén sok sikert kívánok, de minél kevesebb fanatizmusra emlékeztető
dologgal.