[ubuntu-hu] Ubuntu Portál és Ubuntu.hu

Mátó Péter mato.peter at andrews.hu
2009. Jún. 15., H, 13:52:47 BST

Ismerkedo.Net Chat admin írta:
> Úgy lenne esély rá, hogy jelentkezik több tapasztaltabb felhasználó is,
> hogy segítse munkánkat.
>
> A blogban senki nem jelentkezett hogy segítene, igen szomorú, de ez van.

Nem merült föl bennetek ez alapján valami következtetés?

Én egyébként azt mondom, hogy az ubuntu.hu-n jelenleg nincs linkajánló, és nem
látom semmi okát, hogy ezen változtatni kellene. Lehet róla tárgyalni, ahogy
szokás: a havi IRC megbeszélésen fel kell vetni, hogy legyen egy link ajánló
aloldal is. Ha ott a többség úgy dönt, hogy legyen, akkor lesz.

Egyébként én sok éves tapasztalat után mondom, hogy csak akkor érdemes valamit
támogatni, ha az elindítói elég kitartást mutatnak, és nem csak elindítják, és
várják, hogy a sült galamb majd a szájukba repül. Tehát egyetértek az előttem
szólókkal, az oldal legyen tartalmas, legyenek rajta leírások, és akkor majd ki
lehet tenni egy esetleges ajánló oldalra. Amíg nincs így, addig én nem tartom
szerencsésnek ajánlgatni.

Akár tetszik, akár nem, az Ubuntu presztizse a tét. Ezért utáltam a linux.hu-t,
amíg végre meg nem csinálták értelmesre. Csak égette éveken kereszül a
Linuxosokat.

üdv
	Mátó Péter (atya)