[ubuntu-hu] Ubuntu Portál és Ubuntu.hu

Antal Istvan Miklos djdarkmanx at gmail.com
2009. Jún. 15., H, 13:36:41 BST

Azért ez már mégis túlzás:

Segítsetek, hogy minnél gyorsabban haladjunk, segítsetek, hogy minnél
gyorsabban terjedjen az ubuntu. Segítsünk egymásnak, a Linuxért, az
Ubuntuért.

Legalább itt ne olvassak ilyet. Inkább nem kommentálom hogy mi a konkrét
bajom ezzel, mert akkor emberek sértődnének meg.

AmĂşgy is ha valaki az ubuntu.hu-ra Ă­r cikkeket, szerintem azzal segĂ­t az
Ubuntun, mivel lenne jobb erre a másik sitera írni cikkeket meg fórumozna
mint az ubuntu.hu-n.