[ubuntu-hu] Ubuntu Portál és Ubuntu.hu

Ismerkedo.Net Chat admin admins at postafiok.hu
2009. Jún. 15., H, 13:01:38 BST

Sziasztok!

Az Ubuntu Portálról írnék. Mint azt *[itt]* <http://ubuntu.hu/node/11207> is
leírtam: "Az oldal más oldalak partnereként indulna, így természetesen az
ubuntu.hu -val, az Országos Linux és Szabad Szoftver Nap oldallal, stb."

Szeretnénk, hogy Ubuntu Portál kapjon egy linket az Ubuntu.hu oldalon.
Mért? Leírtam blogban is, hogy Ubuntuval ismerkedőknek, kezdőknek indult az
Ubuntu Portál. Próbáljuk minnél jobb tartalommal feltölteni, valamint
supporton segítséggel ellátni felhasználóinkat. Ezért örülnénk, ha
tapasztaltabb ubuntu felhasználó(k) is segítené(k) munkánkat.

Torossal beszéltem irc-en, ő javasolta hogy írjak erről, és itt vitassuk meg
ezt. Örülnénk, ha Ubuntu Portál kapna egy linket az oldalon, és / vagy az
ismertetőben feltütetni hogy "Kezdőknek, ismerkedőknek érdemes megtekinteni
az Ubuntu Portál című oldalt".

Cserébe az Ubuntu Portál is tesz ki Linket / bannert  ami az Ubuntu.hu
oldalra mutat.

Köszönöm a figyelmet, várom a válaszokat.

--
Ismerkedő.Net Chat
http://ismerkedo.net