[ubuntu-hu] Júniusi IRC megbeszélés + Ubuntu "marketing"

MÁTÉ Gergely fsf at sportember.eu
2009. Jún. 6., Szo, 06:36:30 BST

László Torma írta:
> Aki
> szeretne ott valamilyen témát felvetni, az a szokásoknak megfelelően a
> Wiki oldalon jelezheti ezt:
> https://wiki.ubuntu.com/HungarianTeam/IRCMeetings
>
> Arra kérek mindenkit, hogy ha témát vet fel, zárójelbe írja oda az
> IRC-s nicknevét, hogy tudjuk, kihez tartozik, és a megbeszélésen
> vezesse elő a kérdést.

Na én bátorkodtam témát felvetni a Wiki-n,
(Az ubuntu.com "Feature Tour"
<http://www.ubuntu.com/products/whatisubuntu/904features/> oldalainak
honosítása az ubuntu.hu ismertetőjéhez <http://ubuntu.hu//?q=ismerteto>)
csakhogy csütörtökön sikerült átaludnom az IRC találkozót, így -
gondolom - a "felvezetés" sem sikerült jól :-).

Sajnálom!

Mit gondoltok a felvetésről?

M.G.
(gerymate)