[ubuntu-hu] Feladatok

Kristóf Kiszel ulysses.mik at gmail.com
2009. Júl. 30., Cs, 22:03:42 BST

Túlságosan eltért a vita az eredeti témától. Nem arról akartam
vitázni, hogy jó-e vagy rossz-e a terminál. Az álláspontom nekem is
az, mint Torosnak (és még valakinek, aki most nem jut hirtelen
eszembe), hogy első a grafikus felületű megoldás legyen, hiszen a
felhasználók többsége nagy valószínűséggel ezt igényli, ezt fogadja el
könnyebben, és második megoldásként szerepeljen a konzolos megoldás
azok kedvéért, akik jobban szeretnék megérteni, hogyan is működnek a
dolgok. Viszont szeretném kérni, hogy vegye mindenki figyelembe, mire
képes a dokumentációs csapat. Sokszor említettem már, és fogom is még
valószínűleg, hogy kevesen vagyunk, nem tudunk mindent azonnal
megcsinálni, de azért igyekszünk, ahogy csak tudunk. Türelmet kérünk,
de nyitottak vagyunk minden konstruktív javaslatra, és persze a
segítséget sem utasítjuk vissza. Flame-mentes nyarat a továbbiakban,
augusztus 8.-ig.

Ulysses