[ubuntu-hu] Feladatok

blaselinux blaselinux at gmail.com
2009. Júl. 30., Cs, 12:23:52 BST

blaselinux írta:

> Vállalod? :P

Vállalnám szívesen, ha lenne rá időm és energiám. Sajnos pont elég dologba
belevágtam már, de nem áll távol tőlem, hogy segítsek *(nem véletlenül
csináltam az általam működtetett weboldalt)*, amúgy régebben is küldtem be
leírást, igaz blog formájában.

szota

de ha hirtelen valamit módosítani kell, akkor grafikus felület alatt
> hamarább meg van a megoldás,

Ezzel nem feltétlenül értek egyet. Nekem speciel általában *(nem minden
esetben)* gyorsabban mennek a dolgok parancssorból. Szokás kérdése az egész.
Ezért gondolom azt, hogy mindkettő fontos lenne.

Illetve véleményem szerint a parancssor egyértelműbb, mint a grafikus
felület és esetleg több fajta disztribúción lehet használni. Sőt elég csak
ablakkezelőt váltani, aztán máris lehet keresgélni, hogy hol is van az a
program, ami a GNOME alatt a Rendszer -> Adminisztrációban volt található.

Üdv

________
http://linuxegyszeruen.homelinux.org