[ubuntu-hu] Feladatok

szota szota29 at gmail.com
2009. Júl. 30., Cs, 11:53:46 BST

azért nem ugyanaz! :)
Mert ha valamit feltettem és mükszik akkor ok, de ha hirtelen valamit
módosítani kell, akkor grafikus felület alatt hamarább meg van a
megoldás, mintha most azt kellene bogarászni, hogy melyik parancs melyik
paraméterét kell megváltoztatni, hogy menjen...

Pl. feltenni egy apache-ot synapticból 1 perc, de ha már a conf file-t
kell módosítani az halál (fogalmam sincs mit, hol), hacsak nem teszek
fel valami GUI-t pl webmint amivel azért már sokkal több mindent meg
tudok csinálni!

Nagyon-nagyon irigylem (és becsülöm) azokat, akik ezt fejből tudják!