[ubuntu-hu] Feladatok

blaselinux blaselinux at gmail.com
2009. Júl. 30., Cs, 11:44:53 BST

Sziasztok!

Nem lehetne annyiban módosítani a dokumentációt, hogy egy adott problémára
lenne 2 leírás (egy grafikus és egy konzolos). Így mindenki a saját ízlése
szerint tudná olvasni a megoldást. El lehetne különíteni pl a címben jelezve
a leírás fajtáját. pl.: Thunderbird telepítése (grafikusan) vs. Thunderbird
telepítése (parancssorból).

Csupán egy ötlet.

"Én pl. szeretnék sokmindent megérteni, de olyan leírásokból, hogy gépeld be
> ezt a sort xxxxxxxxxxxxxxxx majd ezt yyyyyyyyyyyyyy ezután meg ezt
> zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz és kész is (általában beszélek a leírásokról) ahol az
> x-y-z csupa csupa kód meg paraméter, nem lehet semmit megtanulni."

Ezt meg lehet oldani úgy, hogy az adott parancs leírását is tartalmazza a
dokumentum, idő kérdése az egész.

Üdv
blaselinux
________