[ubuntu-hu] Feladatok

szota szota29 at gmail.com
2009. Júl. 30., Cs, 11:23:07 BST

"A többség aki ezen a véleményen van úgyis csak leírásból csinálja és
mindegy neki milyen módszerrel mert úgyse érti mit miért csinál.... "
No ez az ez a lényeg! A terminál legnagyobb "hibája", hogy csak az tudja
használni, aki előtte már jól megtanulta a parancsokat és a szitaktikát.
Én pl. szeretnék sokmindent megérteni, de olyan leírásokból, hogy gépeld
be ezt a sort xxxxxxxxxxxxxxxx majd ezt yyyyyyyyyyyyyy ezután meg ezt
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz és kész is (általában beszélek a leírásokról)
ahol az x-y-z csupa csupa kód meg paraméter, nem lehet semmit
megtanulni.

Grafikus felületen annyiból egyszerűbb a dolog, hogy látom a
lehetőségeket és egy kattintással egy hosszú mondatot "gépelek be" (ami
ráadásul szintaktikailag is helyes) és mindenféle előképzettség nélkül
is be tudok állítani egy progit!