[ubuntu-hu] Hardy dokumentáció

Kristóf Kiszel ulysses.mik at gmail.com
2009. Júl. 21., K, 14:18:35 BST

Lehet nem ez volt a legjobb megoldás, de ezt választottam. Konkrétan
current88 piszkált bele abba a doksiba, amit én vállaltam el átnézésre,
abban úgy módosított valamit (egy szót alakított linkké), hogy nem csinálta
meg rendesen (nem volt célpontja a linknek). Ezt és egy másik commit
eredményét csak bazaarból tudtam kideríteni, az egyik commit megjegyzése
teljesen hiányzott.

   1. Mielőtt commitolunk valamit, ellenőrizzük alaposan: inkább dolgozzunk
   vele egyszer sokat, minthogy később állandóan javítgatni kelljen
   2. Csak azt csináljuk, amit a Wiki szerint el is vállaltunk; ha mindenki
   commitol össze-vissza, a más által elvállalt feladatba nyúl bele, csak káosz
   lesz

Remélem így már érthetőbb lesz, a jövőben pedig igyekszem máshogy kezelni az
ilyen problémákat.

Ulysses