[ubuntu-hu] Dokumentációs levelezőlista

After Modern aftermodern at gmail.com
2009. Júl. 7., K, 15:05:35 BST

> Egyetértek. Majd akkor kell, ha elviselhetetlenül nagy zajt csaptok és
> naponta jön 20 levél arról, hogy ki mit csinál és hogyan :P. Addig meg
> fölösleges és itt is elfértek. Plusz, amíg nem vagytok akkora csapat,
> látszani fog hogy miben kell segítség és talán akad itt valaki, aki ráér.

nem utolsó sorban, engem érdekel hogy mi zajlik a dokumentáció körül,
bár valszeg nem tudok hozzájárulni, elsősorban azért, mert nem értek
eléggé a dologhoz azt hiszem. (én a "csak használom" típusú vagyok)
ennyi erővel persze talán fel is iratkozhatnék oda is... :-)

aftermodern

http://aftermodern.hu
http://twitter.com/aftermodern