[ubuntu-hu] Dokumentációs levelezőlista

Kristóf Kiszel ulysses.mik at gmail.com
2009. Júl. 6., H, 15:46:30 BST

Üdv!

Új nap, újabb levél. Ma én is bekerültem a dokumentációs csapat
adminisztrátorai közé, ahogyan a megbeszélésen is felmerült. Így talán még
eredményesebb lesz a csapat koordinációja:) Szóba került, hogy külön
levelezőlistát kellene csinálni a csapatnak, a dolog folyamatban.
Launchpadon igényeltem egy listát, már csak jóváhagyásra vár. Örömmel látom,
hogy gyorsan elfogytak a kiírt feladatok, amint készen lesznek, írok ki
újakat. Úgy gondolom, hamar készen lesz a dokumentáció rendbetétele, és
akkor még marad időnk a következő kiadás előtt munkák elkezdéséig, például
új dokumentációk írására.

Ulysses