[ubuntu-hu] Automatikus levél tartalom továbbítás otthoni pc-ről?

Rabai Viktor ubuntus88 at gmail.com
2009. Jan. 24., Szo, 21:54:11 GMT

Nilacid írta:
> Tisztelt Ubuntus Levtársak!
>
> Kezdőként Ubuntu 8.10 i386 gnom-mal ismerkedem, segítségeteket
> szeretném kérni az alábbihoz:
>
> Egy folyamatosan futó email klienssel (pl. Evolution, Thunderdbird,
> Claws Mail ) által letöltött, szűrés utáni, bizonyos leveleim
> tartalmát, milyen módon tudnám, automatikusan feltölteni, egy távoli
> szerveren üzemelő honlap hírablakába?
>
> Az elképzelésem a következő:
>
> Egy email-kliens folyamatosan fut. Ha levél érkezik a "továbbítandók"
> mappájába, akkor:
> • Automatikusan elindul egy FTP progi (pl. Gnome Commander)
> [...]
Hali!!

Nem egészen értem mit akarsz, de ha jól veszem ki egyfajta rss kell
neked... csak bonyolultabban. Ezek szerint egy kórban szenvedünk :)
A lényeg, hogy szerintem (hangsúlyozom nem vagyok profi) egy szkript
oldaná meg a gondod... Egy viszonylag bonyolult (mihez képest... ahhoz
képest hogy kezdő vagy sztem a bash terén). Kutass google-n, én találtam
egy egész jó howto-t, de az a te álltalad gondolt dolgok felét sem fedi
le...

A másik, hogy szerintem ez erősen a help levlistára tarozik... Nem
sértés, de egy párszor már ki lett írva hogy hol lehet rá jelentkezni.
Kérlek, hogy ezt a témát vidd át oda.

Rábai Viktor (current88)