[ubuntu-hu] feisty gond

szota szota29 at gmail.com
2009. Jan. 22., Cs, 09:15:37 GMT

egy vagy több gépről van szó? Desktop vagy server?
Mert ha csak 1 és desktop akkor én

- elmenteném a HOME könyvtárat (biztos ami biztos, még akkor is, ha
külön partíción van)
- kiírnám a csomaglistát ( dpkg -- get selections )

Aztán gyalú és tolnám fel az "újat"

Ha kész akkor HOME és csomagok vissza ( dpkg -- set selections ) és már
kész is.