[ubuntu-hu] Fwd: Ubuntu Hungary

László Torma tormail at gmail.com
2009. Jan. 20., K, 15:56:08 GMT

2009/1/20 Orvos András <dcndrew at gmail.com>:
> Írjon az is, aki nem? \)
> Egyébként ez nem helpes téma?

Szerintem nem, ez tipikusan közösségi téma: ha jól értem, egy
Budapesten élő külföldinek kellene segítséget nyújtani személyesen. Ez
is a LoCo feladatai közzé tartozhat, csak nálunk nem annyira szokás.
Nemrég beszéltem egy máltai sráccal, náluk pont ez az elsődleges:
persze ott nincs jelentősége annyira a doksiírásnak, lokalizációnak,
anyanyelvi fórumnak, mert az országban mindenki jól beszél angolul,
viszont az ország kicsi, ezért ők arra helyezik a hangsúlyt, hogy
személyesen segítenek egymásnak.

Szóval szerintem jelen esetben tényleg arra lenne szükség, hogy egy
megbízható és ügyes ember a kezébe vegye ezt az ügyet a közösségből,
és nem arra, hogy okos tippeket adjunk (amire a -help lista való).

Üdv,
Torma László (toros)