[ubuntu-hu] Super Ubuntu

Gabor Zalai gabor.zalai at gmail.com
2009. Jan. 19., H, 08:52:56 GMT

Tényleg be kéne már fejezni. Én is azt írtam, hogy szükség van egy eleve
magyarul beszélő ubuntu kiadásra. Hetekkel ezelőtt leírták szépen, hogy ott
a kiwi, épp ezt tudja. Azt is leírták, hogy több magyarázat kerül majd mellé
a letöltés oldalra, hogy az emberek értsék, miért van ott a kiwi linkje is.
Ez szerintem tökéletes válasz volt a felvetésre, tökéletes megoldás a magyar
lokalizációra.Az, hogy egy darab mc rajta van-e vagy sem, nem hiszem, hogy
annyira kardinális kérdés lenne.
Akinek tényleg szüksége van mc-re, az viszi magával egy pendrive-on és kész.
Hagyjuk már ezt a témát. Jó ötlet volt, amit karmester tomi kitalált, de
előtte már mások is kitalálták és megvalósították, úgy hívják, kiwi. Az
ubuntu.hu-nak nyilván az a célja, hogy az ubuntut népszerűsítse és hogy
elérhetővé tegyen lokalizált változatot az eredeti mellett. Mindkét
feladatát teljesíti, úgyhogy  a téma már rég értelmetlen.

tzalay