[ubuntu-hu] Super Ubuntu

PT york at freemail.hu
2009. Jan. 19., H, 08:02:09 GMT

Szia

> Pasteljem be azt a levelemet ahol eleg vilagosan es kozerthetoen
> probaltam megmagyarazni, hogy ha egyszer ugyanazok a csomagok, akkor
> ugyanaz a disztro?
Ezen azert gondolkozz el. Segitek:
Ubuntu, Kubuntu, Xubuntu, Edubuntu.

> Azt hiszem ezt a reszt be kellene tegyem az alairasomba, mert egyes
> emberek meg mindig jonnek ezzel a megalapozatlan ervvel.
Aham. Lasd fentebb.

> <?php
> //download.php
> include "somefiletatmakessql.connection";
> mysql_query("UPDATE statisztika SET
> letoltesekszama=letoltesekszama+1"); echo
> file_get_contents('valami.iso'); ?>
Latom ismered a webet, kar hogy ez nem mukodik.
De errol nem akarok vitatkozni.

> Ez az egyik alap felteves, a masik az, hogy ne kelljen programokat
> vadaszni telepites utan.
Most is ugralunk, de mindig lesz olyan program ami nincs rajt a CD-n
hidd el.

> APT on CD.
Es ha nincs a CD-n ?

> Erre van dokumentacio, ha meg nincs, akkor lehet irni hajra, apropo,
> elfelejtetted, hogy a windowsos emberek eleg gyakran kell telepitsek
> ujra es ujra a rendszeruket, tehat van beloluk egy jopar, amelyik ert
> a particiozashoz, es viszonylag hamar felfogja az egeszet.
Ertem, tehat ha particionalni kell akkor olvasson doksit, ha a teljes
magyaritashoz fel kell tenni 2 csomagot akkor ne olvasson doksit,
teljesen logikus.
Nem tudom honnan veszed ezt a maszlagot, hogy a windows surun telepitik
ujra az emberek.

> Lehet hogy esetek 0.1%ban nem.....mint emlitettem fenebb, a windowst
> valaha telepito embereknek van fogalmuk a particiozasrol.
Ha az ember mar telepitett windowst akkor az eredeti ubuntu telepitese
se okoz gondot, de ez nem is tartozik a temahoz.
Hidd el a hozza nem erto felhasznalok siman boldogulnak a
parancssorral, meg windows alatt is, ha megmondod mit irjon bele
mindenfele gond nekul megteszi.

> Arrol ne is beszeljek, hogy lehet az illetonek nem is olyan fontosak
> az adatai, ha meg igen azokat hamar megirja DVDre stb/
Vagy nem.

> Hatigen, nem is tudom akkor minek inditasz el X-et, egy nagy
> eroforras zabalo az egesz.
Ezt most mire is irtad?
En tudom miert inditok X-et, es ez a fentin nem valtoztat, de segitek
eljutni addig a kovetkeztetesig, hogy ha valaki tolem ker segitseget
akkor 99%, hogy bezavarom a parancssorba, mert en azt ismerem.

> Fogd mar fel hogy az egyszeru usereket nem erdekli, hogy te X
> feladatot Y-szor gyorsabban meg tudsz oldani parancsorbol, nekik szep
> egyszeru es atlathato felulet kell hozza, ne akrjuk mar reformalni a
> vilagot....majd ha tanitani fogjak akkor el lehet majd varni az
> emberektol.
Ezen ez a CD valtoztatni fog?
Nem.

> Amugy ubuntuhoz hozzaerto embereknek is jol johet egy olyan lemez ami
> 90%-ban eltalalja azt, ami nekik kell, de ha mindenkepp biztosak
> akarunk lenni, hogy senki se kap folosleges dolgot, a lemezen, akkor
> a server editiont kellene reklamozzuk.
Ha ismerned a server editiont nem irnal ilyen baromsagot.

Ez volt az utolso valaszom a leveledre, eltersz a tematol es olyanokka
vagdalkozol amin a targyban szereplo CD nem fog valtoztatni, es csak
azert irod le, hogy ellent mondj nekem.

Tovabbi szep napot!

York.
---